söndag 1 augusti 2010

Söndag

Johannes 10: 27-29

"Mina får lyssnar till min röst, och jag känner dem, och de följer mig. Jag ger dem evigt liv, och de skall aldrig någonsin gå under, och ingen skall rycka dem ur min hand."

Imorse ringde mamma och väckte mig, hon och pappa hade sett en annons på "blade" om soffor som var nedsatta. Erbjudandet gällde bara idag, så när affären öppnade stod vi utanför. Så nu har vi beställt nya soffor, den vi har börjar vara lite väl nött. Den är konstläder så lädret lossnar, nu blev det äkta läder igen. 3+2 blev det, vi tittade också på hörnsoffor eftersom vi har en sådan men de passade inte. De som är under 2000 är ju så små och så mycket ger jag inte för en soffa. Den vi har nu rymmer 6-7 pers. beroende på storlek. Nåja, nöjda med köpet är vi. amanda och Linnea fick sig också varsin ny madrass:)

Läser nu: "Som maskros frön för vinden" Av: Karen Kingsbury

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar