fredag 8 juli 2011


Linnea fyller imorgon 6 år, här är hon som 3 åring. Så söt:)


Igår hade vi barnkalas, härligt väder hade vi så vi var ute och lekte och kalasade på kalasmaten ute. Linnea hade önskat sig en chokladtårta så det blev det. Många härliga vänner var på plats för att fira.


Strosade runt i trädgården för att se vad jag hittade att sätta på trappan. Detta blev resultatet, passar mig som gillar naturligt.

Idag har jag legat på verandan i solstolen, solat och läst. Såg till att få i oss mat och att ta en kaffepaus men annars har jag vilat. Det lär ju behövas för imorgon blir det släktkalas. Jättekul är det i alla fall med kalas och att få träffa alla. Perfekt att samlas sommartid, så nu hoppas jag att vädret håller i sig.

Fick själv en gåva av Linda igår, en tesil, te och en bok. Hon vet alltid så bra vad som passar just mej:)

Idag känner jag för att sluta med ett: Halleluja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar