lördag 15 oktober 2011


Idag har jag skruvat ihop vår nya säng,
får vi se hur vi kommer att trivas med vår nya lösning.
Tjejerna har nu egna rum,
vi kommer att dela av vardagsrummet lite.
Jag vet ännu inte riktigt hur, men i November skall det börjas på
så då hoppas jag det blir bra.

Jag var på körövning idag, en välkommen paus efter allt jobb med nya rum och nya möbler och städning pga. allt detta.
Tycker det är så skönt att få åka iväg och sjunga en stund:)

Ikväll har jag varit på sångafton och flickorna på filmkväll. Härligt att få sitta och höra på och variationen på sångare var i mitt tycke perfekt!
Nu återstår bara att krypa till kojs.

Imorgon skall vi på kalas, men annars skall jag slappa. Det behövs verkligen efter en sådan här projektvecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar