onsdag 27 oktober 2010

Gammalt och nytt

Yes, yes! Jag har hittat exakt en sån kökslampa som jag sökt:) Jihooo, den fanns så nära som i Veikars dessutom:)

Vi har fått nya fina soffor och denna vita golvlampa fyndade jag också, den e begagnad. Riktigt mysigt med lite nytt och frächt. Oj, vad vi har det snyggt nu....hann jag tänka. Så föll etta benet av vardagsrumsbordet...hmmm! Alltid skall det vara något!
Nåja, de e i alla fall småbekymmer.

HAr nu ut grejer på loppis igen och hoppas att jag slipper en del, det jag inte slipper denna gång skall jag skänka till något loppis som sysslar med välgörenhet. För nu tar jag nog en loppispaus. Imorgon skall jag och Linnea dit, det är vid gamla Piffi nu onsdag till lördag. Så imorrn skall vi se om vi själva hittar något bra. Vi hinner en stund innan jobb och dagis.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar