fredag 4 mars 2011

Fredagsskoj


Kvällsgott efter en dag i simhallen. Vi har hunnit två gånger till simhall denna vecka och det har verkligen varit roligt, något som vi annars inte tar oss tid med när vi jobbar.

Idag har Linnea och Amanda varit hos kompisar och själv passade jag på att gå på loppis. JAg hann till både fyndis och Eva & Adam loppis och fyndade faktiskt en del. Nu är flickorna hemma igen, Linnea är ute och leker i snön med pappa, de har byggt en snöborg. Amanda sitter vid tv:n. Sportlovet lider mot sitt slut men jag tycker vi fått ut jättemycket av det.
Imorgon skall flickorna till fammo, för hon vill träffa dem innan sportlovet är slut och då måste det bli imorgon.
Igår var J-A och Amanda på kvällen till kusin Elvira och pulkade. Linnea ville stanna hemma så jag var hemma med henne. Hon pratar så mycket när vi är bara vi två och igår fick jag höra en sån rolig fantasi. Linnea: "Om människor var så små som marsvin..." och så fantiserade hon hur det skulle vara då:) Det är absolut en förmån man har att få sitta och lyssna på barnens tankar och fantasier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar