söndag 20 mars 2011

Lediga dagar


Linnea i trapetsen. Här är Linnea upp och ner största delen av dagarna:)

I fredags sov Amanda hos kompis, så fredag kväll och lördag förmiddag var Linnea ensam med oss föräldrar. Man ser hur hon nu uppskattar det. Igår kväll var hela familjen på konsert i Sion i Vasa och lyssnade till barn och vuxna som sjöng och spelade. Vi trivdes!

Ikväll har Linnea varit på söndagsskolan och jag på möte. Innan mötet kände jag att nu hade jag något att skriva som skall med i min självbiografi men som också beskrev hur jag känner och var mitt liv står just nu. Jag skrev i nutid. Ibland känner jag bara att nu vill jag skriva, då sätter jag mig ner och skriver och för det mesta blir det något jag kan använda. Det är härligt att slå sig ner och bara skriva.

Ikväll skall jag ägna mig åt min bok.
Läser just nu: "Morbror Knuts sorgsna leende" Av: Katarina Kieri.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar