fredag 23 september 2011

En fin vecka trots tråkigt väder


Förra fredagen hämtade jag hem tre marsvin till och överraskade flickorna. De blev mycket glada. Så förutom gamla grå-vita Billy har vi nu: Bruna, Lille skutt och Bamse:)

Vi har haft en fin vecka, jag inleder på måndagar med zumba. Tisdag har Amanda musikklubben och torsdag spelar hon violin. Hittills hänger Linnea bara med eller är hos någon kompis. Imorgon över kören Ichtys som jag börjat sjunga i. Förutom det vanliga har vi haft trevliga vänner, kusiner och småkusiner runt oss denna vecka. Amanda har avslutat jultidningsförsäljningen och nu säljer hon istället godis och kokosbollar för Eftis. I söndags var jag ledare på söndagsskolan och nästa söndag blir det möte. Imorgon har även jag och syster tänkt gå Kunileden, men det skall nog inte regna då. JAg har mina regnkläder vid Eftis, kom givetvis inte ihåg att ta hem dem. Samma är det med stövlarna.

Nu har vi just avnjutit fredagsmys. Morot, gurka, blomkål, broccoli och dipp. Mums! Vi har även tittat på Djungelboken och Rampljuset. Flickorna ser fortfarande, jag vet inte på vad men leenden på läpparna.

En härlig vecka avslutas med en härlig helg:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar