fredag 8 maj 2009

Idag en friskare dag

Första feberfria dagen på två och en halv vecka, känner mig fysiskt lite bättre. Har körtelfeber så jag känner mig ännu rätt slö och får räkna med det ännu en tid, men roligt med framsteg. Sitter mest och läser fortfarande, men har kunnat gå efter posten nu några dagar utan att få huvudvärk.
Flickorna har fått vara heltid nu denna vecka eftersom jag varit för trött för att föra och hämta, så jag har fått vila ut. Hoppas nu att detta ger med sig!


Själen skulle sakna regnbåge
om inga tårar fanns.
(John Vance Cheney)

1 kommentar:

  1. Men vad roligt du mår bättre! Kom btw på att jag har en cd du eventuellt skulle gilla texten på. Men nu kan jag inte hitta den. Lite "diktiga" texter med mycket sanningar i, tycker jag. Musiken är åt det lugnare hållet men kan vara skönt ibland det med. Nåja, jag gillar skivan och tänkt erbjuda dig att iallafall lyssna om du vill. Bara jag sku hitta den då. :) Men vad ska int den dyka upp nån dag. :)

    SvaraRadera