tisdag 26 maj 2009

Lyxigt

Känner mig lyxig idag, är inte helt återställd men pågrund av vårt vackra väder så känns det lyxigt i alla fall. Har kunnat sitta på verandan och äta samt dricka kaffe nu några dagar. Barnen har lekt ute och jag har fått bara sitta och se på, kan man ha det bättre. JAg älskar sommarhalvåret och jag älskar stället vi bor på. Lungt, fridfullt och massor av lekställen för barnen. Att kunna börja avnjuta kaffet på verandan, att få njuta av solen och stillheten. Jag kan inte tänka mig något bättre än dessa dagar vi har hemma och i sommar kommer jag och barnen att vara lediga hela sommaren. Tänk vad vi kommer att kunna njuta!

Ännu mera lyx! På grund av att jag varit sjuk har jag missat allt som dagiset ordnat nu på våren, vilket ju givetvis känns trist. MEN tack vare min underbara mamma så har Amanda och Linnea kunnat delta i aktiviteterna i alla fall. Min mamma ställer upp till 100%! Finns det någon större lyx än att ha nära och kära som bryr sig?

Imorgon skall jag prova på att ta en sväng in till stan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar