söndag 21 november 2010


Hos brorsan och Emma används inga köksstegar...där använder man varandra:)

Idag har vi haft riktig storstädning av flickornas rum. Leksaker som inte används har vi packat i lådor som väntar på att bli utförda. Bokhyllan i rummet åkte också ut, nu skall det bli mera golvutrymme så det blir så småningom hyllor istället. Hoppas på ett bra resultat. Det tog på krafterna det där.
Tänkte, ikväll orkar jag nog inte gå på möte. Men, men jag och Linnea gick i alla fall. Det är så viktigt för mig så det känns inte av att någon ny vecka börjar om jag inte på söndag kommer iväg på möte.

Imorgon är det då måndag igen, ny vecka med nya utmaningar:) Känns som veckorna går så snabbt trots att jag verkligen njuter av varje dag som den är. Jag njuter verkligen nu, njuter av julförberedelser, njuter av att vara delaktig i barnens intressen och njuter av mitt jobb där jag trivs sååå bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar