torsdag 9 juli 2009

Linnea 4 år...

Vår underbara lilla Linnea


Du ligger på min mage,
jag stryker dig över håret.
Mörkt, tjockt hår
och de mörkaste ögon jag sett.
En mörk skönhet kom till världen
en het dag i Juli.
Väntan var över,
väntan på en lillasyster,
väntan på dotter nummer två.
Du ligger på min mage,
jag njuter av din doft.
En doft av längtan,
en doft av frid,
en doft av framtid.



Nu har det gått 4 år från Lillans ankomst.

Intressant
att få följa
att få lära känna
att få vara nära
att få dela tankar och funderingar
att få dela intressen
och få ta del av nya
Att få känna hopp
att få känna förundran
att få känna och dela glädje
Att få le tillsammans.

2 kommentarer:

  1. Fin födelsedag hon har er dotter! En bra dag att fylla år på, oftast solig och varm (men i år var det tydligen ett undantag...)Önskar henne och er alla en skön sommar!

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen! För som förälder får man nog också känna sig lite firad på barnens födelsedagar... :)

    SvaraRadera