söndag 10 april 2011

En promenad med våren


Tog en kort promenad med min kamera på förmiddagen. Gick ner till
stranden där vi brukar ha båten, där är alltid översvämning såhär års. Vackert i mitt tycke.


Bryggan syns det inte mycket av...


...och en båt har sjösatt sig själv. Charmigt!

Plockade några vackra kvistar från mina buskar och flickorna plockade videkvistar. Jag som föredrar kvistar framför blommor satte dom i en kruka vid trappan (pga. allergi måste dom stå ute).

Sitter här och småfryser. I fredags fick jag migrän, efter detta har jag haft lite ett och annat...men...tror nog jag är i hyfsat skick nu.
Så pass att vi har varit på familjegudstjänst, jag ville absolut inte missa den. Flickorna sjöng samt andra söndagsskolor och en barnkör. Glad att jag var där!

Läser just nu:
"Sedan jag kom till Moskva" Av: Anna-Lena Laurèn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar