lördag 30 april 2011

Utfärd till Kuni berge med söndagsskolan


Amanda har en saft och gris paus.


Nog bor vi ju på ett fint ställe


Vi cyklade iväg med Tobias, moster och B-G till Kuni berget för söndagsskolutflykt. Här ses Amanda, Linnea och Antti.

Här har Linnea paus och njuter av lite gott i solen.

Amanda planterar blommor, när hon sådde påskgräs så sådde hon samtidigt nå blommor. JAg minns inte mer vad det är, men idag planterade hon ut dem så får vi se om de klaras sig vad det blir av dem.


Linnea hjälpte mig att räfsa i blomlandet, först på förmiddag och sen efter utflykten.
Amanda undrade vad de kunde göra för att förtjäna lite pengar till imorgon, så jag sa att de kan hjälpa mig i blomlandet. Så nu är det så fint det blir och mycket har hunnit börja komma upp under det gamla:)

Antti, Amanda och Linnea for nu på en till utflykt, själv skall jag läsa tänkte jag. Linnea fundera det att mamma kan nog behöva vila:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar