torsdag 14 april 2011

solen väcker

Idag satt jag och Linnea på verandan och åt mellanmål, första gången denna säsong. Jag tröttnade dock snabbt, för med svarta byxor var det minsann varmt. Vågade dock inte ta bort fler lager än jackan eftersom jag är rädd att få nackont. J-A var på väg i jobb och Amanda hos kompis. Linnea och jag njöt av grisar, saft och kaffe och stillheten på bakgården:)

På eftermiddagen har Linnea och jag tvättat min bil både in och utvändigt och damsugit den för nu är den såld och imorrn kommer köparen och hämtar. Och jag skall hämta MIN nya bil imorgon. Skoj!

Efter jobbet hann jag en vända in till stan också. På lördag skall vi begrava fammo, så jag skaffade lite nya kläder till flickorna.
Självklart saknar jag farmor, samtidigt är det också vemod att sista i vårt släkt i den generationen är nu borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar