lördag 22 augusti 2009

Auktion och loppis


Jag har en mycket omtänksam dotter! Igår var båda flickorna med pappa på Juthbacka, själv passade jag på att ta en kväll för mig själv. JAg var och handlade och köpte lite presenter. Sen satte jag mig och koppla av till Björn Hedströms skiva samt läste lite. I alla fall, tavlan här ovan hade omtänksamma Amanda köpt åt mig för egna pengar. Jag råkar nämnligen gilla Marilyn Monroe så jag fick denna härliga tavla i present.



Idag var det auktion och loppis här i byn. På loppiset fyndade jag två böcker: "Någon behöver dig" av: Gunnar Edman och "Ett passionerat liv" av: Mike Breen & Walt Kallestad. Flickornas fammo köpte lite kläder åt dom, b.la. denna helt fantastiskt fina skjorta åt Linnea. Älskar den!! Jag och Linnea hade en härlig dag på auktion tillsammans med syster och hennes pojke. Amanda skulle på kalas så hon måste stanna hemma med pappa, men fick ju sedan fara på kalas och ha roligt.

Började läsa en ny bok idag: "Närma dig Gud" av: John Bevere, läser även just nu: "Av stenar, Av ljus" av: Carina Nynäs. Två böcker att rekommendera!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar