onsdag 12 augusti 2009

sista sommarlovsdagen


Sista dagen på sommarlovet för flickorna. Imorgon börjar stora tjejen förskola och lillan skall första dagen till dagmamma, själv skall jag till frissan. Syster yster fyller 30 så här skall förnyas innan kalaset. Skall också skaffa en present åt min mamma som fyller 52 samma dag. På söndag blir det också kalas, men då blir det 3 års kalas. Skall ha en present åt lillkillen som blir 3 också...hmmm.
Själv har jag tavelbeställningar att börja jobba på, åtminstone två till att börja med samt en som jag skall ge bort.

Nu finns min nyaste beställda tavla på min hemsida, för nu är den levererad och klar. I samband med det kom en ny beställning:) Härligt, härligt!


Solen lyser mellan träden
sensommarkväll
sval luft mot varm hud
stillhet
regnet letar sig ner i jorden
daggvått gräs
sommaren tar sina sista andetag
hösten är snart här
tid att njuta av svala kvällar
- av sommarens sista andetag
- av sommarlovets sista dag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar