torsdag 20 augusti 2009

Shopping

Igår var jag till stan, skulle på ett möte och när det var slut passade jag på att shoppa lite. Åt Amanda köpte jag ny klänning + bolero för de skall ta dagisfoto imorgon. Det var det jag var ute efter men köpte även varsin tröja åt flickorna samt en klänning på rea åt Linnea, tills dom skall ta foto. Kunde inte lämna en härlig klänning för 5 euro. Åt mig själv hittade jag på LINDEX en klänning och tunika för 10 euro och dessutom var det ta 2 betala för 1 så jag fick båda för 10 euro.

Idag har mommo och moffa kommit fram till Rhodos, vi fick samtal därifrån. De ligger i poolen, härligt:) Hoppas de får en fin resa!

Imorgon skall Amanda till förskolan, men Linnea är hemma och JAn-Anders ledig. Skall antagligen in till stan, har ett paket som väntar där och så skall det handlas till heljen.



Tittade runt lite i datorn och hittade en sång som betydde mycket för mig som liten....
nämnligen..."Du vet väl om att du är värdefull"...den är sååå fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar