fredag 4 september 2009

Ansiktsbehandling...


Igår var jag på Luxusbehandling 90 min på Norrvalla (ansiktsbehandling). Riktigt avslappnande 90 minuter var det.
-formning av bryn, peeling, djuprengörning, massage, ansiktsmask, fuktgivande mask och avslutningsvis lätt make up. Jag njöt i stora drag efteråt. Fick också veta att jag är en vintermänniska efter färgerna jag dras till: svart, chockrosa, orange, marinblå och vitt...vitt har jag väldigt sällan men de andra...kalla färger dras jag till och kom på att jag också för det mesta målar i kalla färger. Intressant!




härligt
avslappnande
en stilla stund
intressant
givande
att unna sig
-vilan
att få känna tillfredsställelse
-i vilan
-i stillheten
-i tystnaden
att få känna
-ro
att få slappna av
att få tid
att få njuta
-frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar