tisdag 15 september 2009

en stund i höstsolen

Har en bokrecension på programmet, tänkte jag skulle få den skriven imorgon. Har läst Mustafa Can`s "Tätt intill dagarna" och skall berätta om den nästa gång på skrivarkursen så jag kommer att skriva en recension som jag sen läser eller berättar om. En jättebra bok som jag varmt rekommenderar alla att läsa. En självbiografisk bok om hans mor.
Har även börjat läsa en ny bok: "Simple living -nya vägar till ett meningsfullt liv" Av: Gitte Jorgensen, lånade den från biblioteket. Den verkar helt klart värd att läsa.

Igår började målarkursen och jag fortsatte på min beställda tavla med sommarmotiv, tänkte få den färdig i nästa vecka. Flera påkommande!



Solen värmde så skönt idag....



satte mig på verandan, på stockbänken med en kaffe på eftermiddagen och njöt av höstens fina väder...



njöt av blå himmel och de sista blommorna på min buske nedanför verandan...



njöt av att gå i det något långa men härligt gröna gräset...



njöt av höstens sista blommor, som lyser som solen.

Hoppas på flera fina dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar