lördag 26 september 2009

Höstens färger

Äntligen får vi njuta av höstfärgerna ute! Njuter annars av dem inne resten av året, eftersom en stor del av min inredning samt mina tavlor går i höstens klara färger.

Satt på verandan, på stockbänken idag och njöt av löven som blåste ur träden. Njöt av kaffe med skorpa och läste en bra bok. Vackert, härligt, njutningsfullt och stillsamt.

Flickorna har varit med pappa hela dagen ut på andra äventyr så jag har fått vara ensam nästan hela dagen. Passade på att höststäda verandan, gården, sandlådan och lekstugan. Så nu är gården snyggt städad och gräsmattan klädd i höstens färger.





Älskar när det blir lite mörkare och man får börja tända ljusen inne. Här en ängel med ljus, som Amanda köpt på marknad. Den råkade stå på boken som jag läser just nu; "Ett passionerat liv" Av: Mike Breen & Walt Kallestad. En bok som jag köpte på loppis i Betesda i slutet av sommaren. Har bara hunnit läsa några kapitel, men gillar den redan. Har just avslutat "Simple living" Av:Gitte Jorgensen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar