söndag 2 maj 2010

Förkylning och bilparad












Igår var vi en sväng till torget, ingen lång stund men så pass att tjejerna hann köpa lite första maj prylar (moffa sponsrade och då behöver man få köpa) och som vanligt godisremmar. Godisremmar hör första maj till, ballonger hann vi skaffa någon dag före. Vi visste inte om vi skulle komma oss till torget pga. förkylningar. Men visst kom vi oss dit och fick se bilparaden, vilket är det absolut viktigaste för mig:) Brorsan och Emma var med i paraden som vanligt, dock inte i sin egen bil utan de körde med kompisar i år. Bilparaden är något som väcker minnen, den såg alltid pappa och jag. Det var inte alltid någon annan som ville med men pappa och jag for och sen när brorsan blev större så var vi tre. Feelings!

Idag har Amanda fått vara med mosters familj på söndagsskolutflykt och på barnkalas. Vi andra har varit hemma, Linnea hela denna vecka men hon far nog imorgon. Antti och jag skall väl antagligen också jobba om det bara går, men då behövde vi vila idag. Så jag har läst, efter att ha läst ut boken jag refererade till i senaste inlägget har jag läst min SOLO och nu kommit till modesidorna. Älskar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar