tisdag 18 maj 2010

MIna stora flickor



Idag har tjejerna våra börjat i minikuffen och tänker fortsätta spela. Kanske vi får två fotbollstjejer här. Så roligt om de vill fortsätta, själv står jag gärna bredvid fotbollsplan sommar som vinter. Det var soligt hela dagen och varmt och åhhh som vi njöt, men när vi kom till fotbollsplan började det hällregna. Hade ett kalas efteråt och kom dit som nyduschade:) Så vi har också fått vara på 5 års kalas idag. Härlig dag har det varit.
Själv tillbringade jag förmiddagen med en kaffe vid mamma och eftermiddagen tillbringade jag på RAX med pizzabuffè för vi hade avslutning från klubbis.

Läser just nu: Marian Keyes " När Lucy Sullivan skulle gifta sig" samt Korsets budskap

Hör på vid mina stunder av avslappning just nu: Filip Koskinen "Livet vi lever nu"

Favorit TV-serie just nu: Top Model, gillar också Sveriges fulaste hem och lyxfällan (Top Model dock det ända jag slaviskt följer, är ingen TV-människa)

Linneas (snart 5 år) favorit just nu i bok och film format: Charlie och Lola

Amandas (snart 7 år) favorit just nu: Alla älvböcker i serien om väderälvorna, diamantälvorna och djurälvorna (finns fler grupper av älv böcker men minns dem inte) Hästböcker är också populära. När det gäller TV tittar Amanda på det mesta, men gillar kanske mest av allt kunskapsprogrammen på barnkanalen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar