fredag 14 maj 2010

Sommaren är här:)


Idag njuter vi verkligen av den första riktigt varma sommardagen, men redan igår var det ju så varmt att kortärmat var helrätt. Flickorna har idag plockat fram poolen och allt. Däremot finns inget vatten i den ännu. Bilden ovan är från gårdagen, då jag och Linnea fick förmiddagen för oss själva. Amanda var med pappa och fiskade istället. Linnea blommar verkligen ut när hon får vara ensam med mig. Här passar hon på att leka i vedladan som är urstädad för säsongen.


Frasse ligger mest här eller där och vilar sig. Växlar mellan skugga och sol, älskar fortfarande att vara i Linneas famn. Börjar se lite roligt ut när han är så stor:)

Tar inte länge nu innan det blommar i blomlanden mina. Så roligt denna årstid att följa med de olika skeden.

Läste en bok med flickorna igår kväll, som verkligen föll mig i smaken också flickorna gillade den. "Linnea i målarens trädgård" Av: Christina Björk och Lena Andersson. Härliga illustrationer och härlig berättelse.

Jobbade igår, men idag är jag ledig. Så nu blir det nog att koppla av med en bok på eftermiddagen, förmiddagen gick åt att städa en del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar