fredag 7 maj 2010

Vårträdgård


Älskar att se hur vår soffgunga åldras. Tycker den är så fin!
I blomlandet har det börjat komma upp blad och knoppar. Jag njuter av att promenera runt på gården denna årstid. När blommor och träd förändras från dag till dag. Idag har jag passat på att vandra i solen som värmer så skönt.









Förmiddagen tillbringade jag, Linnea och systers pojke på Boomchika avslutning. Vi var till Gräddjas träsk alla mammor och barn och grillade korv och njöt av samvaron.
Efteråt for vi hem och till kvällen blir det att fira, storkalas blir det. Vi skall till mommo och moffa där vi skall fira Emma som fyllde 20 igår, Matias som fyller 21 imorgon och Jan-Anders blir 36 imorgon. Vi skall även fira min mamma på morsdag och min fammo:) Allt på en gång, vi skulle ju annars aldrig hinna fira alla. Imorgon skall vi fira J-A hemma och på söndag skall vi till svärmor på morsdagsmat + kaffe och tårta. En kalashelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar