lördag 29 maj 2010

Glädje


Såå vackert är det i mossan i skogsbrynet:)

Idag har vi varit och firat pappa som fyllt hela 58 år. Hela familjen samt min fammo var på plats. Vi hade så kul, mycket skratt och glädje när vi träffs.

Annars är det jobb som tar den mesta tiden nu. På tisdag får barnen sommarlov, jag är hemma 3 dagar i Juni annars kommer jag att jobba hela Juni. Semester har jag sen hela Juli och kanske någon vecka in i augusti.


Flickorna har planterat tomater i växthuset, bredvid jordgubbslandet har de satt två sorters ärter, blomkål och morötter. De planterade med pappa en dag när jag var sjuk.

Nu njuter jag av en tekopp, Amanda gör ett höghus av en pafflåda och Linnea tittar på Karlsson på taket.

1 kommentar:

  1. Åh vilka härliga skogsvioler (?)! :-) Eller vad det nu är, men fina är dom!

    SvaraRadera