måndag 26 juli 2010

Sola och bada och lediga dagar


Så här (liksom så många andra dagar) såg det ut i morse hos oss. Linnea tar sig gärna an frassarna och de tyr sig till henne. En riktig "kattmamm" har vi här och en kärleksfull sådan.

Idag hade vi mellanmålsgäst, sen for vi och kollade på madrasser med mommo. Jag och flickorna, eftersom de skall få ny säng. De kommer att få en högsäng, de madrasser jag skall ha var dock slut, så jag måst fara igen i nästa vecka. Innan vi for hem bjöd mommo på glass På Waynes Cafe.

Ikväll satt jag på verandan, efter att det blivit lite kyligare och drack några koppar kaffe. Så stillsamt och härligt, alldeles vindstilla. Njöt av vad naturen runt oss har att erbjuda.

Läser just nu: Cosmopolitan


Elvira var på besök igår:)

Imorgon skall jag bjuda barnen på en av barndomens favoriter: Jordgubb-banan milkshake.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar