onsdag 7 juli 2010

Våra små busar, vi har haft så lugna katter på sistone så jag har hunnit glömma hur busiga de kan vara. Men dessa två tycks veta detta och påminner mig varje dag. Med varandra busar de i ett. Jag har bara en blomma som INTE varit i golvet och idag blev jag verkligen irriterad. Båda är rumsrena men idag på förmiddagen torkade Antti upp kiss i flickornas rum, den minsta var orsaken till detta. När jag kommer hem idag hade han i vårt sovrum bajsat på mitt NYTVÄTTADE täcke som jag såg fram emot att få sova under inatt. Grrr...nåja, nu är det i tvättmaskinen igen och irritationen har lagt sig. Vi har kunnat ha dem inne hela nätterna, men nu får de lova tt vara i farstun eller ute för inne i nåt sovrum vill jag minsann inte ha den lilla. Tyvärr går det ju ut över båda, för här råder en sådan rättvisa.


Mina dagar, åtminstone en del av mina dagar ser ut såhär nu.
Älskar vår gamla soffgunga, en bra bok och en svart kaffe.
Gungan står så lagom i nästan skugga och man ser hela gården därifrån.
Ser fram emot många sådana stunder i sommar.



Snart blir det kalas här, båda flickorna fyller i Juli. Det skall bli så roligt, vi har handlat allt som behövs till kalasen och jag skall någon dag sätta mig ner och göra överraskningspåsarna och paketera in presenter.

2 kommentarer:

  1. Ser ut som en perfekt dag! :-D

    SvaraRadera
  2. Jag menade det som kommentar till de lägre bilderna då, inte till kattkaoset. ;-) Hoppas det reder sig med buseriet så täcken o dyl får vara ifred!

    SvaraRadera