tisdag 11 januari 2011


Mitt sista inlägg slutade jag med: "Go girls!" Tja, verkligheten blev "Sit and rest girl!" Jag var så ivrig att börja en ny termin och verkligen glad att fara i jobb. Men nu sitter jag här framför datorn efter ett besök vid HVC akuten. Igår stegade jag ner för trappan på jobbet, siste man var jag för dagen och vi skulle avsluta med utevistelse. Jag stukade dock foten så illa så jag började med att ligga en stund i snön. Detta hände när jag gick nerför stentrappan, så min medarbetare såg bara mig liggandes i snön plötsligt och fick hjärta i halsgropen. Det tog så ont så jag tänkte först att nu är nog nåt ben i foten av. Har dock varit på röntgen och kommer från akuten med diagnos "en ordentlig stukning". Så nu gäller vila och så skall jag ta burana ett tag. Jag är sjukledig denna vecka för att vila foten.

Kommer mig inte så långt, men tog mig in i en butik efter en SOLO i alla fall. Så nu blir det soffläge, SOLO och något varmt att dricka resten av veckan.

(Ps. nu vågar int jag avsluta med något hurtigt inför nästa veckas start.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar