lördag 18 april 2009

fredag-lördag

Igår var vi på Boomchika, jag och barnen och träffade andra mammor och barn. Det är en av höjdpunkterna i vårt program nu varannan fredag.

På kvällen kom mommo och skötte barnen och jag och Antti fick fara och handla på egen hand. Skulle ha lite presenter och så hittade jag två skivor åt mig själv. Köpte en Gospel-skiva, någon sådan har jag inte från förut så jag tänkte att jag kan ha en att lyssna på i bilen. Köpte också en skiva med Rock ballader, den har jag ännu inte hunnit lyssna på. Senare på kvällen blev det kvällsmys med ships.

Nu har vi haft så härligt väder de senaste dagarna så vi har varit ut och gått och flickorna har cyklat flera dagar.

Idag, lördag...
var det mässa i Botniahallen. JAg for dit för att där in i mässlokalen fanns då en avdelning med bara böcker. Det var som julafton för mig, köpte fyra böcker åt mig själv. En av dom en självbiografi av en som varit utbränd, "700 dagar av mitt liv" (av: maria jacobs) hette boken. Köpte också "Det är aldrig kört! 4" och "Alltid älskad 3" av Kristina Reftel. Sist men inte minst köpte jag "Mod att mogna, En resa mot visdom, livsmening och tillit" av: Gerard W. Hughes. Köpte även en ZEBBE bok åt Linnea och en mumin-kapitelbok åt Amanda. Åt brorsans sambo Emma köpte jag en bok om inredning samt en bok med dikter och ordspråk om Kärlek.

Hade tänkt fara på möte ikväll, men när jag gått på mässan var jag så trött så då orkade jag inte annat än att vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar