tisdag 28 april 2009

Har fått diagnos...

Jag har körtelfeber, har antagligen haft det en vecka då redan eftersom jag varit så svag och haft stegring. Har halsont och stegring så nu har jag missat allt program denna veckan. Flickorna har fått vara hos fammo efter dagis nu för jag orkar inte koka mat och sånt utan är ordinerad soffplats i nån vecka. KAn ta ända upp till tre veckor, men har ju snart avverkat två så vi får se när det ger med sig. Tydligen var det för stor ansträngning att hämta in en famn med ved.

Har ordnat det så bra för mig att imorgon efter dagis och dagmamma så kommer min mamma att fara efter barnen så behöver jag inte ens hämta.

HAr piggat upp mig med att läsa SOLO idag, samt tittat på ishockey Finland-Danmark vilket var hemåt för oss. Käkat lite godis och så vidare. Jobbit att vara sjuk, men samtidigt skönt att få ordinerad vila ett par veckor.

1 kommentar: