söndag 19 april 2009

så var det söndag igen

Vi längtar till sommaren, Amanda räknar redan ner till sin 6 års dag i Juli. Här en bild från förra sommaren.
_______________________________________________________


Idag har vi haft så fint väder, det blåste iofs. kallt men solen sken. Hela familjen for vi ut, barnen och Antti cyklade och jag gick. När vi kom hem tillbaka så flög jag och Amanda lite drake innan det blev matdags.


Ikväll har vi varit på 1 års kalas.


Sååå...imorgon blir det skolan igen, har varit ledig nu någon vecka så det känns trögt att komma igång. Har en pastelltavla pågång och så har jag skaffat akryldukar till någon tavla till. Måste börja plocka ner mina verk vid SÖFF ifall jag inte kommer att vara där varje gång.


2 kommentarer:

  1. Vilken fin sommarkänsla i bilden! Tankarna flyger iväg ut till skären. Snart får man sätta båten i sjön. Härligt!

    SvaraRadera
  2. Härlig bild ja! Här längtar vi också till sommaren. :-) Igår gick Felicia igenom 4-5 par vantar när hon lekte i regnvattensämbaret. ;-) Kom igen vår och sommar! Så vi slipper vantarna...:-S Nu har jag förresten länkat till din sida från min, så jag ska hitta hit oftare. ;-D *kram*

    SvaraRadera