söndag 24 januari 2010

Flickornas favoriter

Flickorna fick flera härliga spel till julklapp som de tillsammans spelat en hel del. Så igår eftermiddag satte jag mig med flickorna på golvet och spelade några. Alltid roligt med nya spel som dom båda kan spela.
Idag drog söndagsskolan igång, Linnea har väntat på dagen den. Amanda kom också med och systers pojk kom med oss.
Själv var jag på möte och tyckte det var så härligt idag. Mötena är viktiga för mig, men ännu viktigare idag tyckte jag. Jag har ett viktigt beslut att ta som jag har tänkt mycket på och på mötet slappnade jag av helt och hållet och det var så skönt. Och nu, nu har jag tagit mitt beslut. Har inte någon tvekan längre och tänker inte grubbla mer, nu har jag bestämt mig.

Uppmuntrade mina flickor att ta foton av saker de tycker om, de saker som är viktiga för dem just nu och här nedan kommer några bilder. Först Amandas...


Favoritklänningen


Dockan som kan krypa


och en hästbild som hon fick en dag

Och så kommer då Linneas bilder


Spider-Man skorna


Blixten Mac Queen tröjan


och en nalle som pappa köpt.

1 kommentar:

  1. Det är en härlig och befriande känsla då man tagit ett beslut om nåt man funderat från och till om.

    SvaraRadera