lördag 2 januari 2010

Nytt år


Jag känner frid och ro.
Jag känner tillit och förtröstan.
Jag känner kärlek.
Jag har framtidstro.
Jag har hopp.

Jag vill söka,
kanske finna.




Älskar denna bild, som är tagen på vår gård. Denna buske är så fin när den är snötäckt.


Vilken glädje vi har i våra små kusiner. Här är Anton i full gång. Vi firade Elviras 1 års dag eftersom de återvänder till Åbo i dagarna. Vi har passat på att träffas så mycket som möjligt över julhäljen.


Elvira 1 år!


Vardagen kommer och alla återvänder till sina uppgifter. Vi har alla ledigt fram till den 7.1 då flickorna börjar vid dagis och dagmamma.
Det första jag skall ta itu med är en teckning, samt att jag skall fortsätta mitt självbiografiska skrivande med att skriva om hur vi firar jul samt hur vi firade i mitt barndomshem. Har funderat över julhäljen vilka traditioner som följt med genom åren och vilka som är nya. Skall bli intressant att återgå till skrivandet så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar