måndag 18 januari 2010

Måndag och ny vecka!

Efter att ha läst alla Paulo Coelhos böcker som översatts till svenska var jag i behov av tips på någon annan bra författare. Coelho har gjort att jag har ganska höga krav på bra böcker. Visst hittar man alltid någon bok som är bra men då ofta bara någon per författare. Glad blev jag då jag fick ett tips av en av "dagistanterna". Hon tipsade om Karen Kingsbury, så jag for genast till biblioteket för att se om jag hittade någon av hennes böcker. "Julmirakler" var en av böckerna vilken jag nu läst ut nu och den var verkligen bra. Lånade också en till "Försoningen" som är början på en serie. Ser verkligen ut som det skulle vara böcker i min smak, så det skall bli roligt att börja på nästa.

Ikväll blir det start på målarkursen, den började redan förra veckan men då hade jag feber så nu börjar den för min del. Tror att jag kör vidare på biltemat och börjar på en tavla med brorsans Ford från 1938. Den vill jag gärna ha på väggen!

Önskar er läsare en riktigt bra vecka, min har börjat utmärkt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar