fredag 8 januari 2010

Mitt skrivande

Igår och idag har jag suttit och läst mitt självbiografiska skrivande, alla 46 sidor. Rättat lite, lagt till och tagit bort, funderat och filosoferat. Nu är största frågan hur jag skall fortsätta?! Igår läste jag även igenom alla papper vi fått på kursen och ögnade igenom läroboken. Har visserligen antecknat lite om jul och traditioner, men har inte alls motivation att skriva om det så det kan hända att jag tar och börjar med förlossningsberättelserna istället.

Har även planerat nästa tavla samt att jag skall ha tecknat två tavlor, en ängel tavla och en biltavla. Tänkte ge mig på att måla bilen som finns i mitt förra inlägg. Har nu målat två bilar på beställning samt har en på väggen så jag kan ju fortsätta på det temat. Tyckte det var jätteroligt att måla bilar.

Idag har Linnea varit hemma och efter att Amanda slutat dagis var vi in till stan, shoppade nya vinterskor åt Linnea. Hon ville ha Spider-Man när de var 39,90, men nu köpte jag som på REA för 13 euro. Hon har ett par Kavat också, men hon är så kall av sig och i dom tycker jag hon blir fort kall trots strumpbyxor, sockor samt yllesockor inuti. så nu sitter hon i soffan med vinterskorna på. Hittade också ett par vårskor åt Amanda för 12 istället för 25 euro som dom hade varit och en Marilyn Monroe huppare åt mig för 15 euro. Jag har ju velat ha men inte unnat mig en för 34,90, men absolut för 15 euro. Lite nytt behövs ju alltid och trevligt när man får fynda på REA.


Hade tänkt sätta in bilder, men sitter på Lap-topen så jag får ju inte in några bilder. Nåja, tar det imorgon då istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar