torsdag 21 januari 2010

Överraskningar...och vardag

Kom hem från klubbis i tisdag (där jag är hjälpledare), en filurig min fick jag av Linnea innan hon med pappas inrådan tog av sig mössan. Vad fanns under? Jo, istället för hennes ganska långa rufsiga, spretiga hår fanns nu där en riktigt snygg, kort frisyr. Det var en total överraskning, jag visste inte att vi hade frissatider. Amanda var dock oklippt trots att tid fanns, för hon ville inte klippa sig. Vår söta lilla tjej, numera med en frisyr man rår på. Tyckte det var så gulligt så jag sätter in bilder.

Pga. magsjuka har jag i några dagar fått ta det lugnt, hunnat läsa en hel del i "Försoningen" av Karen Kingsbury. Riktigt bra! Imorgon fortsätter vardagen och jag skall ut i kölden. Lillan är ledig på fredagar, men Amanda skall i förskola.

2 kommentarer:

  1. Fin och lättskött frisyr! Roligt att du ställer upp och hjälper till på klubbis! Det är en viktig uppgift! Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  2. Frisyren passar henne riktigt fint! :-) Hoppas ni får vara friska nu!

    SvaraRadera