onsdag 17 februari 2010

Ett år visare

Så var man ett år visare igen, undrar hur mycket det gör i praktiken. Bjöd i alla fall min familj och min mans familj på kalas som jag brukar. Fina presenter, bl.a. blir jag bjuden på en stadsdag eftersom jag fick presentkort till både Gros och H&M. Så nästa vecka skall jag nog unna mig en avkopplande dag på stan, alltid roligare när man har sponsorer. Amanda och Linnea väckte mig med presenter klockan 7.00, sååå mysigt:)
Här syns också hur varmt välkomnade våra gäster blir nu när de hälsar på:) Frasse vill kramas:)
Så blev det kaffe...


...och fastlagsbullar (bra att fylla nära fastlagstisdag för jag älskar fastlagsbullar)...


...och kärleksbitar (som detta recept hette), eftersom man fyller nära alla hjärtans dag...


...kokosbollar och chokladcrisp.


Fick en härlig blombukett av mamma och pappa.


Jag 28 och farmor 89

4 kommentarer:

  1. GRATTIS på födelsedagen!!! En dag i efterskott...Blir ju ändå att jag uppvaktar dig i efterskott nu. *suck* :-) Å andra sidan var jag först med grattisen för 1-2 veckor sen! ;-D

    SvaraRadera
  2. Tackar, tackar:) Jo, du var först

    SvaraRadera