lördag 6 februari 2010

Tid


Idag är flickorna vid farmor och farfar och Antti skruvar på en bil i Koskö. Själv städar jag mellan varven men lämnar gärna att läsa. Läser "Minnen" Av: Karen Kingsbury, en helt fantastisk bok. Skulle kunna sträckläsa, men gör lite annat emellan:)

På torsdag förmiddag var jag en sväng och hälsade på brorsan, Emma och lilla Dvärgsnautsern Edvin. Blev bjuden på kaffe och en hembakt läckerhet, som brorsan bakat dagen före. Så gott! Påminner om att man själv kanske kunde bjuda till och baka någon dag och inte alltid köpa.

Efter den trevliga kaffestunden for jag på bokrea, vilken fantastisk dag. Kan rekommendera bokälskare rean på Allkristen bokhandel och Gros bokhandel. Så billigt och så många böcker att jag fick börja välja bort. Hittade bland annat böcker av Max Lucado och Karen Kingsbury, författare som jag just nu läser mycket av men också andra böcker slank med. Dags att köpa presenter för hela året?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar