onsdag 24 februari 2010

Lite bilder från dagen


Gullafrasse vår, hela familjens lilla kelgris. Han e sååå fin.

Två blommagneter (Linnea har fotat) som jag fick av Linnea i födelsedagspresent. Hon hade valt dem själv och valt de två färger som jag just nu älskar att kombinera, nämligen rosa och grön.
Sååå fina blev de på mitt kylskåp!

Lilltjejen som har fått ha en hemmadag med mig, hon fick en fin Spider-Man tröja av kusin Tobias idag och blev så glad. Hon är inne i en riktig Spider-Man period.
Hon har också på sistone börjat skriva fina bokstäver, utan modell har hon nu skrivit Linnea samt Ida och med modell eller om man säger bokstäver så skriver hon allt. Riktigt prydliga bokstäver dessutom. Min 4 åring skriver:)
Mamma e stolt, mycket stolt:)

Imorgon skall båda flickorna till dagis för Linnea är på reservdagvårds plats denna vecka, då blir det maskerad och knytkalas. Amanda skall vara sjöjungfrun och Linnea Spider-Man och så har vi bakat kokosbollar idag att ta med och bjuda på. Flickorna ser fram emot morgondagen, jag också för på kvällen skall jag ha Mary Kay party här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar