fredag 17 december 2010

Jul, jul, jul

Igår fick vi vara på Amandas första skoljulfest. Programmet var riktigt roligt, alla barnen var så duktiga och programmet bjöd på variation, skratt och avkoppling.

Idag var jag själv på jullunch, jättegott julbord var det. Nu ikväll är J-A på julfest, Amanda har varit på maskerad-kalas och jag och Linnea har kopplat av här hemma. Men kvällen har gått fort och nu är jag trött.

Imorgon tänkte jag ställa till pepparkaksbak med flickorna. De sista julklapparna inhandlades igår och julmaten finns inköpt och nu är alla julfesten över. Då blir det pepparkaksbak. Har några år bakat på självständighetsdagen, men då var jag och flickorna förkylda så vi sköt på det och nu när alla julfest är över skall det bli riktigt roligt att ställa till med julbak.

Nästa vecka jobbar jag 3 dagar, men sedan är flickorna och jag lediga till 10.1.2011 och J-A är ledig i mellandagarna. Så då blir det vila och julstämning här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar