fredag 6 maj 2011

En ledig dag


Foto av min glada Linnea, här är det äkta glädje:)

Såg på "efter tio" från Sveriges 4:an idag, medan jag åt en räkbatong inköpt på Piffi. Den var jättegod och kan rekommenderas, finns i flera smaker till ett (i mitt tycke) bra pris. Dom hade som vanligt intressanta reportage i "efter tio" bl.a. om "Smart mode" som handlade om att ändra kläder och spara på pengar och resurser. Är man händig fick man ideer, annars tänkte man oj vad smart och snyggt. kul program.

Vi hade slut på diskmedel igår,så det var jag och införskaffade och har nu diskat undan. Tvättat har jag också några maskiner och funderar om jag vågar hänga ut, verkar ju bli regn.

Ikväll skall vi fira svärmor på morsdag så inte allt skall firas på söndag. Vi har nämnligen tre som fyller också som vi skall fira på söndag. Min bror och man har båda prickat in så att de fyller på morsdag...hmm...

Nu skall jag läsa lite Cosmopolitan. Jag behöver inte ens laga mat, för det skulle svärmor göra. En riktigt bra ledig dag det här.

Imorrn skickar jag iväg Amanda med mommo och moster till IKEA så imorgon har vi bara lilltjejen hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar