söndag 22 maj 2011

Idag har jag haft en riktig mamma-dag, J-A och flickorna har varit på äventyr i princip hela dagen. Jag har tvättat, diskat och städat. Jag har nu kommit ikapp med vikning av byk. Dessutom hann jag slappa på verandan, med sol och en bra bok. Hann också plantera min sista fröpåse, samt förberedde stället där Amanda skulle få göra sin rabatt. När de kom hem for jag i min tur, jag for på möte i Betesda i Kuni. Medan jag var där har Amanda sått sina 4H blommor, nu blir det roligt att se om det kommer upp.

Nu just läser jag:
"Trött i huvudet" Av: Harriet Jossfolk-Furu - Dagbokstankar av en utbränd.

Godnattsagan idag
Flickorna fick lyssna till:
"Klåfingerdagen" Av: Edith Unnerstad och Maj Fagerberg
Denna boken handlar om lilla O. Absolut värd att läsa för alla under 8 år:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar