måndag 30 maj 2011


I lördags var det en liten fågel som flög i vårt fönster. Så här nära fick Amanda gå för att fota, så visst var den lite skadad. Katterna låg inne och sov, så den fick ta igen sig lite på verandastaketet. Till slut lyfte Jan-Anders upp den på taket och där satt den ett tag men var sen borta. När den fått ta igen sig, flög den iväg.


Igår fira vi pappa/moffa på 59 års dagen:) Jag tycker inte man märker av att föräldrarna blir äldre, eller är det bara jag? Siffran firar vi i alla fall om än de i våra ögon inte blir äldre:)

Idag har jag sen morgon och skall så småningom fara iväg. Är förkyld så jag dricker Finrexin, det ända som jag tycker hjälper något. Enligt andra som haft denna förkylning lär man ju hosta länge efteråt så bara att bita ihop, såhär i avslutningstider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar