lördag 21 maj 2011

Fest


Idag har vi fått vara på 30 års kalas till min kusin. Han bor på tredje våningen och här ser man Linnea och kusin som sprang ut på gården för att leka. Dom måste ju prova gungorna:)


Här står Amanda och Linnea på balkongen och kikar på utsikten, grön utsikt mitt i ett bostadsområde. Snyggt!


Så jag, Linnea var fotograf:)

Nu efteråt har jag och Amanda grävt lite vid blomlandet, för hon skall ha en 4H rabatt. Hon har fått några sorter att så. Själv har jag också grävt bort lite ogräs i en rabatt (och kanske lite blommor för jag minns inte längre vad jag hade i den), så skall jag så sista påsen blomkrasse som jag har. Sen är allt i jorden och så är det att vänta och se vad som kommer upp. Mycket har börjat växa efter det senaste regnet, härligt.

Flickorna for med mommo och hälsade på min morbror så nu har jag rensat upp lite kläder här och var samt hängt tvätt och har på disken. Nu är det tid att slappa, skall bara...dra med damsugaren lite över vardagsrumsgolvet. Men sen, sen skall jag slappa och läsa "Livet".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar