fredag 5 juni 2009

Fortsättning följer...

Problem med bloggen, vilket gör att jag fortsätter i ett nytt inlägg. En fördel med dåligt väder är ju att man med gott samvete kan sitta inne och läsa, vilket jag planerat att hinna göra mycket i sommar. Har nu läst ut "Mod att mogna" Av Gerard W. Hughes. En tankeväckare, så självklart men så upplyftande läsning. HAr nu varit och lånat lite sommarläsning, böcker som Attienese rekommenderade på föreläsningen jag var på.
Bo Carpelans "Barndom" var en av dem, fick inte tag i den ännu men kommer att få den senare i sommar. Däremot fick jag tag i Mustafa Cans "Tätt intill dagarna", som jag skall börja läsa nu snart. Solveig RAbbs "Surrogat och predikanter" var också en av rekommendationerna. Väntar också på en annan bok: "Lyckan, kärleken och meningen med livet" av Elizabeth Gilbert. Denna bok rekommenderades som sommarläsning i senaste Cosmopolitan. Sen har jag givetvis en SOLO som väntar på läsning!

Idag har vi annars hunnit vara och leka av oss lite också, Amanda, Linnea och jag. Vi var och hälsade på en av mina bästa väninnor, hon har en dotter som är lika gammal som lillan. Så nu har vi alla fått leka av oss och prata av oss. När Antti kommer från jobb idag kommer jag att sticka iväg och handla ensam. Ska bli så skönt att få fara iväg ensam en stund. Skall ha lite presenter åt nyfödda och deras syskon, alltid lika kul att få handla åt bebisar. Sen blir det fredasmys, som vi har alla fredagar hela familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar