lördag 27 juni 2009

Njuter av det fina vädret

Det gör vi verkligen nu, njuter av det fina vädret. Jag har suttit och läst på verandan i solen, men måste gå in en stund i svalkan. Har hunnit sitta och njuta i solen på verandan varje dag sedan vädret blev fint. Passat på att läsa. Läste just ut en bok som hette "Drömstället", minns inte författaren men det var en speciell bok för huvudrollen spelades av en kvinna med mycket filosofiska tankar. Har nu börjat läsa "Grisen i taxin & andra afrikanska äventyr" Av Suzanne Crocker. Läste GLAMOUR här också i brist på annat, alla bra tidningar hade jag läst så jag provade på den i väntan på att de andra skulle komma ut. Måste erkänna att detta inte var min typ av tidning, visst var modet bra där men tidningen var väldigt ytlig. Läser annars SOLO och COSMOPOLITAN och håller mig nog till dessa i fortsättningen. Men hittade ett bra citat som beskriver hur jag lever och njuter i sommar:

"Världens mest bortglömda skönhetstips:
Slappna av! Stress är inte snyggt på någon."
MakeupartistenBrigitte Reiss-Andersen

1 kommentar:

  1. Hej på dej! Ja, man ska verkligen passa på och njuta nu när det äntligen är sommar! Som sagt, stress gör ingen gladare - eller vackrare...bara så svårt att komma ihåg sedan när det drar igång igen :) Ha det gott! Monika

    SvaraRadera