måndag 8 juni 2009

Kreativitet, idèr, allt på plats!

En blomma som jag fick av min man


Idag var jag till Närpes efter mina målargrejer som lämnade vid skolan, ÄNTLIGEN fick jag hem dem. Känner att jag måste få måla eller teckna, har haft energi till det, längtat efter det men inte haft mina grejer hemma. Nu har jag det och så snart som möjligt kommer jag att sätta igång. När vi kom hem gick jag ut och gå och flickorna cyklade, hade med kameran och fotade en del för att få nya motiv till mina tavlor. Så nu har jag en del foton att ta till när jag vill måla.



Efter detta var vi en stund hos bekanta, Amanda och Linnea lekte med deras pojke och jag hade ett intressant samtal med pojkens mamma. Har ordnat lite med foton på datorn ikväll samt skött en del telefonärenden.



Imorgon skall flickorna få fara och leka med kompisar och själv skall jag in till stan på några ärenden. Skall också till frissan imorgon, skall bli skönt att få klippa sommarfrisyr och så skall jag färga efter det. Får vi se vad det blir för färg denna gång, det avslöjar jag aldrig i förväg:)



Nåja, nu börjar det bli sovdags även för mig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar