onsdag 7 oktober 2009

Ett Passionerat Liv...

Har nu läst ut boken "Ett Passionerat Liv" Av: Mike Breen & Walt Kallestad. En fantastisk bok, som jag riktigt njöt av att läsa, en inspirerande bok som gav massor. Jag rekommenderar alla att läsa denna, den är lättläst. En bra present! Själv fick jag tag i den på loppis.


Denna fantastiskt fina ljusstake, har jag fått av min vän Linda.T. Den sprider både ljus och mycket, mycket värme nu i den mörka hösten. Härlig att se på och härlig gåva.



Ikväll hade vi fint besök av lillkusin Anton och faster Bitta. Här busar Anton och Linnea.

Amanda har varit hemma nu två dagar, hon hostade upp slem i tisdags så hon fick vara hemma två dagar. JAg har slem i halsen, men mitt sitter där istället för att lossna. Linnea var också hem tisdag, för hon ville också vara sjuk men idag har hon varit hos dagmamma. Imorgon fortsätter allas vardag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar