torsdag 29 oktober 2009

Innanför paradisets portar...


HAR IDAG UPPDATERAT MIN HEMSIDA MED NYA AKRYLTAVLOR SAMT TECKNINGAR!!!

Som rubriken antyder har jag just läst ut denna bok "Innanför paradisets portar" Av: Rebecca Springer. Tyckte jättemycket om denna bok, man blir upplyft till och med lättad av att läsa denna underbara skildring av livet på den andra sidan. Att ens nära och kära som gått bort till "andra sidan" skulle ha det så som boken beskriver. Ni som inte läst denna bok skall absolut göra det, en fantastisk bok. Speciellt om man mist någon, så får man ju tolka den fritt sen enligt sig själv och sin tro.

Började på en ny bok idag, även den bra. "Brinna Bli bränd Glöda igen" Av: Kerstin Hesslefors Persson. Tycker att jag känner igen mig själv samt att jag känner igen mig som nära anhörig till en utbränd.

I förrgår förde jag in en tavla för inramning, en beställningstavla. Min far sa att man alltid bör vila sig efter en tavla innan man tar itu med nästa. Så...idag har jag vilat...jag har tecknat istället:) Imorgon är lillan hemma med mig, men sen på måndag blir det att börja på nästa beställning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar