tisdag 13 oktober 2009

Förkylningar...

Har varit krasslig ett bra tag och tänkte att nu måste det börja ge med sig. Var på målarkurs på måndagkväll trots allt. Har två beställningar och vill så gärna börja på. Skissade upp en tavla, men orkade inte vara hela kvällen. Så idag fick jag vara akut till HVC och sitter nu här med en antibiotikakur för bihålor och luftvägar. Så nu ska det väl ge sig, har varit så trött så jag inte ens orkat läsa och då är jag verkligen trött.

Tacka vet ja mommo och moffa! Karln jobbar kväll så jag skulle vra ensam med barnen, men mommo och moffa kom och hämtade flickorna. Så ikväll har dom fått vara på Mc Donalds och till stan. Amanda behövde nya vinterstövlar och så tyckte jag hon börjar ha dåligt med tröjor. Men nu är allt köpt, mommo och moffa köpte och så fick flickorna varsin leksak. Så det var två mycket glada flickor som kom hem.

Själv fick jag ligga på soffan och BARA vila vilket jag kände att jag verkligen behövde!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar